درباره هر آنچه که زیباست ، مینویسم....
یک نفر هست

که خود نیست

ولی خاطره اش صبح هر روز

مرا سخت بغل میگیرد

#سید صادق رمضانیان

+ نوشته شده در  جمعه چهاردهم آبان ۱۳۹۵ساعت 13:25  توسط مجتبی   | 

این هوا چتر نمیخواهد

من را می خواهد

تورا میخواهد

خیابان ولی عصر را میخواهد

قهوه های تلخ کافه نادری را میخواهد

بوسه های هول هولکی پر از شرم را میخواهد

 

#علی قاضی نظام

+ نوشته شده در  جمعه چهاردهم آبان ۱۳۹۵ساعت 13:23  توسط مجتبی   |