درباره هر آنچه که زیباست ، مینویسم....
وقتی یه اتفاق خوب یا بد برات میافته
همیشه دنبال این باش که چه معنی و حکمتی در اون اتفاق نهفته هست
برای هر اتفاق در زندگی دلیلی وجود داره
که به تو می آموزد که چگونه
بیشتر شاد زندگی کنی
و کمتر غصه بخوری

+ نوشته شده در  دوشنبه شانزدهم اسفند ۱۳۸۹ساعت 16:36  توسط مجتبی   |