درباره هر آنچه که زیباست ، مینویسم....

راستی هیچ فکر کردی؛
وقتی مردم پشت سرت حرف میزنن چه مفهومی داره ؟
خیلی ساده است !
یعنی اینکه تو دو قدم از اونها جلوتری
پس مشتاقانه به مسیرت در زندگی ادامه بده
شاد باش و وجود نازنینت لبریز باشه از مهرو گرمای زندگی در این روزهای سرد زمستان ...

+ نوشته شده در  دوشنبه شانزدهم اسفند ۱۳۸۹ساعت 16:38  توسط مجتبی   |