درباره هر آنچه که زیباست ، مینویسم....
باز باران بارید ،
خیس شد خاطره ها ،
مرحبا بر دل ابری هوا ،
هر کجا هستی باش ،
آسمانت آبی ،
و تمام دلت از غصه دنیا خالی

+ نوشته شده در  چهارشنبه شانزدهم آذر ۱۳۹۰ساعت 21:8  توسط مجتبی   |