داره حسی تو من بیدار میشه جهان هم مثل من بی کار میشه مثل روزای اول هول میشم دوباره قصه مون تکرار میشه چقد گفتم نرو بی عشق سخته منو تا زنده ای یادت نمیره تو سرگرم کسی بودی که میخواست شده یک شب تو رو از من بگیره دعا کردم دلت ترسش بریزه به من نزدیک تر شه گرم تر شه دعا کردم کسی حتی نتونه از احساسی که دارم با خبر شه میخوام باور کنم تا آخر عمر کنارت سال ها تحویل میشه جهان با عشق ما آغاز میشه جهان بی عشق ما تعطیل میشه خدا را شکر باز عاشق شدی تو خدا را شکر من پای تو موندم جواب اون همه حرفای تلخو من از چشم پشیمون تو خوندم اگه چشمامو جدی تر بگیری بفهمی من یه ساله صبر کردم بهارو زودتر تحویل میدی به آغوش شکسته , دست سردم
ترانه : فرزاد حسنی ملودی و تنظیم : میلاد ترابی
+
نوشته شده در شنبه پنجم فروردین ۱۳۹۱ساعت 17:29 توسط مجتبی
|
همين وفاي توأم بس كه گفته اي به رقيب كه هيچكس به وفاداري فلاني نيست...