چند نفر با من دشمن خواهند شد،
اگر بفهمند آن که تو را از چنگشان در آورده من بودم؟ همین حالا هم نفرین های سرگردانشان را دور ِ خودم حس می کنم.
از این متمدّن بازی ها که بگذریم ،در عشق هنوز قانون های بَدَوی حکمفرماست.با اینهمه رقیبِ سرسخت ، چاره ای جز شبیخون نداشتم.
برای من عشق یعنی پیروزی یا شکست در جنگی نابرابر
+
نوشته شده در چهارشنبه پانزدهم آذر ۱۳۹۱ساعت 13:16 توسط مجتبی
|