می
دانی؟...
یک وقت هایی باید روی
یک تکه کاغذ بنویسی تـعطیــل است
و بچسبانی پشت شیشه ی
افـکارت
باید به خودت استراحت
بدهی
دراز بکشی و دست هایت
را زیر سرت بگذاری
به آسمان خیره شوی
و بی خیال ســوت بزنی
در دلـت بخنــدی به
تمام افـکاری که
پشت شیشه ی ذهنت صف
کشیده اند
آن وقت با خودت بگویـی
بگذار منتـظـر بمانند !!!
+
نوشته شده در چهارشنبه پانزدهم آذر ۱۳۹۱ساعت 13:21 توسط مجتبی
|