درباره هر آنچه که زیباست ، مینویسم....


آهنگ: کیوان کریمی

شعر : امیر اقاخانی

گیتار : حامد پورساعی

ویلن : امیر مینو سپهر

میکس : علیرضا نکولعل

استودیو :آفتاب عالمتاب

+ نوشته شده در  سه شنبه پانزدهم اسفند ۱۳۹۱ساعت 12:54  توسط مجتبی   |